Monday, August 15, 2011

hangat2 tahik ayam!!!! nehi mungkin!!!!

hola uolsss...
haaa...sape suroh blocked FB kat opis...kan aku dh meraban tulis blog...sehari 2 entri....gile meroyan ko pompuan!!!!.....
kalau ikutkan entri sebelum ni...adalah pemberitahuan bonus dah masok...so sesape yang bernafsu sopping syaitan seperti aku...meh la ikut......hark...hark....harkk!!!...
belom pon sejuk duit tu duk dlm akaun bank aku...aku dh jolok dah kasi kuar.....hahahha....aku ni spesis xleh tgk duit byk dlm bank....hahaha....so kuarkan la sikit td...g satu tempat je....beli barang....alahai....sikit je...dh nak abis seratus....bukan aku yang BOROS ye...barang yang dah mahal....huhuhuhu....lps dah buat report kat tokey aku....chat la ngan die kat FB tadi...tanya blk koje mlm kang die nk mkn ape sume....aku pun cakap la kat die...kire propose le ni...kate...jiran sebelah ade la ajak buat kueh raye rabu ni....ingat nk join...sambil2 dok teman die buat kueh tu bleh la...tumpang sekali kan...ye la aku mane ade oven...dulu ade beli...dah bagi kat ibu aku pakai kat kg nun...ye la oven beso die rusak...aku bg je la..kan....so aku ckp la kat laki aku...mintak die seponser bini die ni ha...beli tepung...gule...butter...etc....bahan2 utk buat kueh raye...tau die jawab apeeeeee...???? die kate :

bini : syg nnti kite p giant lagi ek..beli brg2 buat kueh raye plak...sbb jiran ade ajak buat kueh raye td...alang2 tumpang la bakar sekali....

laki: elok la tu..............(lame skit die taip)...........nnti beli oven sekali.......


bini: ye ke ni syg.........ok....terime kasih syg..........

rase nk nanges pon ado....xsangka laki aku menyapot kegalokkan bini die menyambut hari raye.....tp sekejap je rase gembire tu...tetibe dipatahkan dengan kata-kata nista ni....

laki: jgn hangat2 tahik ayam plak.......!!!!

huhuhu....jahat tau....belom buat dah kate gitu....i seorang yg gigih tau.....u sapot la i...PASTI BERJAYA!!!! ntah la...kalau jadi beli oven nnti....jadi plak kuehnyeeee...aku upload trus kat blog ek....siap tahun depan buat blog tempahan kueh...hahahhaha...KELAS KAU JAH!!!!!!

MESTILAH..... (siap goyang dagu mcm makcik iklan ribena)...

No comments: