Monday, August 8, 2011

semlm dating xbest......!!

hola uolssss...
amacam pose setakat ni....ok dok.....aku xbest la....dpt pose sehari je....hari kedue kecundang di tengah hari....bukan aku mengada2 xmo pose....tp mmg aku diharamkan pose ye...huhuhuu...harap2 esok dh leh pose....n harap2 jugak tahun ni...penyakit perut aku x mengganggu........persiapan raye korang mcm mane..??mesti dh beli serbe sedikit kan....

alkisahnyeeeee....



semlm kan ari ahad....so dengan harapan kot2 dpt la baju raye ke...langsir raye ke kan...dah la bersesak reramai kat PAS (Plaza Alam Sentral) tu...carik basement parking....hampehhh....kuar plak....parking plak tempat berisiko di saman MBSA... masok2 je dlm PAS tu org punye la ramai....macam ulat taikkkk....ramaiiiiii....nk mampos....jln2 je berlage von-von...berlage2 tetek jgn ckp la....dengan tgn bersilang2....rimasssss aku.....nk naik ke tingkat atas....eskeleter plak buat hal....jenuh plak mendaki tangga tu....sampai tmpt tuju.....pilih bagai nak rak....kaler tu la...kaler mcm ni la....berebut ngan makcik tu la....menyelit sane....menyelit sini....kirenye macam aku akan beli baju 2-3 pasang la....test depan cermin la....sib baik aku xsempat nk fitting dlm fitting room......tp satu pun x berkenan di hati.....lagikan pulak....tokey aku xde mood...ntah kenape plak mamat tu tetibe nk swing mood ntah...maybe sebab aku dok mengomel pasal parking  kot....lain kali xmo la nk sopping kat shah alam ni.....sopping je la kat kl sane....biar la sesak tara mane pon..biar die yg drive...biar aku yg xde mood...jgn laki aku yg hilang mood....sudahnye...satu hape pon xbeli....so tahun depan PAS mmg dh dipangkah untuk carik baju raye ye......harap2 kami berdue masih ade mood untuk melayan kesesakan JALAN TAR plak.....ade sesape nk join....mariiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!



p/s: susah jugak nk carik kaler baju raye yang berkenan dihati dan sanubari....hishhhhh......!!!!

No comments: