Tuesday, August 23, 2011

ini entri mintak maaf dan entri riak takabur di bulan mulia....

hola uolsss...
entri kedua....dalam mase beberape minit entri pertame di'publish' td....
ini semua sebab janji...aritu aku ade janji akan buat entri mintak maaf pade anak melayu yang buat bisnes sticker....
aku disini memohon maaf secare terbuke (walaupun ini blog...tp aku bg sumeorang bace blog aku ni...kire public la kan...???)....kes sticker yg ditunggu2 sehingga 3 minggu..padahal janji 3 hari....haihhhh...itu la org melayu....PR hancusssss!!!....tp sib baik sampai jugak sticker tu...ngam2 21 hari menanti....kire ngam2 3 minggu kan.....hermmmm.....kepada yang berkenaan....aku...wife kamarul john....

MINTAK MAHAP DARI HUJUNG RAMBUT SAMPAI HUJUNG KAKI...

diatas kekasaran bahase dan ktidaksopanan yang dinyatakan di dlm entri terdahulu....segala cercaan hanyalah bersifat sementara...(selagi xdapat mende alah tu la...)...kalau ko bace dik...sile tingkatkan PR anda...pertame sekali sile jage dateline anda....kalau ade masalah teknikal...sile bgtau kastemer masalah anda....jgn senyap kejung sorang2 kat situ....dpt kastemer mcm aku....mmg OUT la....ingat tagline bisnes "KASTEMER IS ALWAYS RIGHT"...so aku rase aku ade right utk tahu kenape barang masih xdapat lagi kan...xde istilah MALU bertanya sesat jalan..kalau aku adalah seorang kastemer....ko dpt kastemer relax...ok la....dapat kastemer mcm aku...mmg x tenteram hidup ko....ahahahahaha......anyway....barang dh dpt...so tengkiu so much ye....once again...mintak maaf sesgt....raye nnti jemput la dtg umah.....yeay!!! settle!

so hasil dari amukan aku haritu ini lah hasilnyeeeee......kemain laki aku...snap sane...snap sini...jeles sgttttt ok...kalau aku xnak plak die snap gitu sekali kan.....JELES!!!...
so tatap la....gambo je ek..sebab tetibe malas nk tulis2 ...merapu meraban....kat sini.....uwekkkkk!!! rase nk muntah..plak....babai.........


gamba kenangan...baju lame moto tu...baju baruuuuu dieeeeee.......!!! sile scrolll lagiiiii
barang panassss...baru kuar dr oven.....!!!
hair dryer chumil.....beli tv percume hair dryer....nak x..??? berbelanje la di seng heng bukit kemuning...jumpe salesperson bername MAN....promote ko dik....sile bagi akak free gift lg......

pemilik sedang tekun memasang sendiri sticker tu....haipppp jgn maki2...bulan puase ni......!!!!!

muke bini sapotif belengas...teman laki....haih....sib baik syg!!!!!

ini pun cun.....helmet aku pon dh ade sticker2...tengkorak..!!!! ganazzzzzzzz..........

tgk la owner iye....sengih dalam panas....good....trus muke jadi ntah ape2..hahahahha...????


aku suke angle ni....cun!!!!





last but not least........saksikan kelentikkan penunggang motosikal itu....auwwwww gewdiksssss sunggoh!!!!
.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.

sile kaver perut tu woiiii!!!!!!
p/s: kalau jumpe moto ini di sekitar shah alam...dan ade pembonceng gemok....sile lambai...atau kenyit2 kan high beam kereta anda...!!! ciao.........!!!

1 comment:

Unknown said...

mesti lentik kan pembonceng tu???? hehehe