Friday, August 12, 2011

entri yang ke 101

hola uols.....
xsedar aku...rupenye...entri sebelum ni entri yang ke 100....ingatkan nk buat entri spesel skit...tp hareeemm!!!!....bleh terlupe plak....huhuhu....ini entri kedue la utk ari ni....nnti la...entri yang ke 1000 aku buat spesel skit....(mampu kah!!!)....org lain entri dh beribu2 pon x kalot mcm aku kan....huhu...tp ade aku kesah!!!...dh name blog pon...BLOG AKU SO WHAT....so wadehell ko nk kate aku mcm2 kan....suke hati aku la.....

owhhhh...di kesempatan ini jugak aku nk mengucapkan....

"SELAMAT HARI LAHIR...untuk ayahku yang ke 56 tahun...semoga ayah panjang umor dan dimurahkan rejeki....semoga ALLAH sentiasa memberikan kesejahteraan kepada AYAH...amin"

hepi besday jugak buat BONDA ERNI....semoga sentiasa dilimpahkan rahmatNYA....dan chaiyok2....usaha lagi untuk mendapatkan BABY...........hahahahahaha!!!!! (dh dpt bonus nnti kite p COSWAY ek)....hehehehehehe!!!!

p/s: birthday aku dan laki aku bulan oktober nnti....motip bgtau....?????!!!!! > T___________T<

No comments: