Wednesday, August 3, 2011

meehoon terbaekkkk!!!

hola uolsss....
ini kisah semlm.....kelakar ya-rabbi....sape pelawaknyeeee....bukan zizan aka abg long dil....bukan jugak johan mahupun nabil....this is best bro!!!!!......pelawak nye adalah laki aku sendiri....
semalam....menu berbuke aku ngan laki aku adalah meehoon sup....aku buat sebab makanan berupe sup2 ni  mmg feverat laki aku...selain laksa la....nasib baik aku lepas la masak 2 masakan tu....
so semalam adalah kali pertama aku tgk laki aku mkn bertambah2....aku dh stop mkn pon...die masih berdegil kat meje....aku biarkan la.....sambil die menambah...sambil la die memuji.... "sedapnyeeee yunk...sedapnyeeee....terbaeeeekkkkk la..." so bini die ni dh kembang kuncup dh....lps dh mkn tu...duduk menyandar la die kat sofa umah tu....dengan perut buncit nyeee...(badan kuwus..perut moncit....chomil je....saje x bgtau die...nnti die xmo mkn....nk biar die gomok...same2 ngan aku.....)...
xlame lps tu die buat lawak yang mmg kelakar xhengat.......yg aku rase....biarla ianya aku abadikan dlm diari sejarah hidup kami.....

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA....

u are so funny.............gelak besar aku semalam......................


No comments: