Wednesday, August 10, 2011

sejup skit hati mak!!!!

hola uolssss...
entri ketiga utk hari ni.....
maybe pendek sahaja...
ce scroll bebawah skit....td aku ade buat entri emo....kan pasal sticker moto laki aku tu...
sat2 tadi try tpon budak  tu lagi.....kali ni berjawab!!!!...haih sib baik ko masih ade 2 bijik telor dik!!!!....
kali ni alasannye.....sticker tu baru sampai dari kilang (macam besau bena bisnes ko....kilang...!!!!)...pastu die nk amik mase nk potong2 into pieces (ikut body moto la).......pastu esok baru nk post.....YO LA DIK!!!...
sebelom hang-up sempat aku ckp..."ONCE U DH POST EMAIL OR MSG KAT I NO SERIAL/CODE POS LAJU TU...." saje nk bgtau kat die yg aku serius ni....bukan suke-suke nk call ko....nyampah....alasan saje....!!!!!belom bleh buat entri mintak maap...sebab barang blom dapat.....
tu je...utk kali ni....babai....

p/s: kurang pahala pose aku sebab ko dik!!!!........

No comments: