Friday, August 12, 2011

misi sudah berjaye...

hola uolsss...
semalam aku...laki bini...terkene keracunan makanan....yg bagusnyeeee....tahap sakitnye same2...tp apsal laki aku dpt MC sedangkan aku xdpt....mmg kesiyal tau doc pompuan yang melayu tu....kalau aku masok bilik yg same ngan laki aku kan bagus.....so terpakse la apply EL....walaupun sekarang isu hangat kat opis aku ni pasal xbleh apply EL....tp ape nk buat....terpaksa la....xkan nk dtg opis pastu duk sat p jamban...duk sat p jamban....dh le bg ubat ngantok....pastu x kasi mc...suruh keje...ape ke gile la doc tu...xtau la kat mane salah makannye....sampai ari ni pon masih belom elok....
so bile perut dh ok skit dlm kul 4 mcm tu....decide la....alang2 laki bini dh cuti hari2 biase mcm ni...teruskan la misi pencarian baju raye.....dan...HO YEAHHHHHHH berjaye jugak....walaupun kaler baju tu agak gelap skit dr baju melayu laki aku....(xpe la syg...u kene pakai baju cerah2 skit sbb u kan agak rentung....i xpe beli baju gelap2 skit sebab i kan putis...huhuh...janji lite purple).....macam mane bajunye...tunggu la aku upload gambo raye tahun ni kat FB....baju ni...adalah baju raye kedue termahal yang penah aku beli....(kaye nye laki ko kan!!!!!)....huhuuu
sekarang ni dalam misi nk carik baju raye pasangan ke-2....ye la...kampong kan dh 2...kene la beli 2 pasang...tp carik yang murah2 pon ok....maybe this time nk carik kaler silver or grey....kaler silver or grey ni tema baju raye family seblah aku ni...bile aku tulis family seblah aku...bukan family aku je...maksudnye keseluruhan family uwan aku...katenye la....sebab tahun ni turn dieorg beraye kat rembau dulu.....so dioerg mcm nk sedondon la sume....hahahaha....elok la tu....BORIA sgt!!!!!

p/s: x sabar nk carik baje kedue itu..........!!!!!!!!!!

No comments: