Thursday, March 31, 2011

15 mende yg boleh buat laki ko 'turn off'

mownink uolsss...
hari ni aku akan stat meroyan smpi la 16 april nnti ye...so aku bgtau awal2 ni...supaya korang prepare kan diri korang kalau korang nk bace blog aku...frankly speaking ye...blog aku akan mengandungi unsur seks, unsur ganas, unsur2 jiwa2 sampai korang rase nk muntah ijo...selagi aku meroyan ye...emosi aku akan menjadi x stabil sepjg aku ditinggalkan laki aku ni...ade hari maybe aku akan jadi terlampau jiwang...ade hari maybe aku akan jadi terlampau laser...tp kalau tibe hari 'weeeeeeeennnnnnnddddddduuuuuu' kat laki aku..maybe aku akan jadi terlampau miang....so kalau korang xtahan kesemua unsur2 diatas elok la jgn bace ek...kalau nk bace jugak.....jgn bace blog aku di opis...di tempat awam...atau di depan anak2...takut nnti ade illustrasi yg xsenunuh...di depan suami tidak mengapa...mane tau entri2 aku mampu membangkitkan ghairah suami korang...haaaa korang gak yg untung....eh!!...dh2...mls nk elobrate pepjg..harap korang paham la ek... so bersempena ngan hari yg salu dikaitkan ngan mlm yg 'hangat'...aku nk bg info ni kat korang...xtau la korang penah bace kat majalah ke...kat google ke...aku tetap nk selitkan jugak...bukan ape...utk peringatan aku jugekkk....

ni aku info kan kat korang terutamanya wanita2 yg dh kawin...yg x kawin pon buleh bace...

15 perkara yg membuatkan laki ko mati pucuk nafsu (read:potong stim) nk projek...

feeling abesss la...siap ade rose petalsss lg...

1) bercakap pasal ex's (bekas kekasih/bekas suami)
- si bini2/pompuan sume tlg la beragak skit kalau time2 tgh nk sedap tu...perlukah nk berborak2 ngan laki korang pasal ex's korang tu...ape da...???

2) membandingkan dot dot die ngan jiran sebelah menyebelah
-gilo ko apo...??? selambe je korang nk ckp kat laki korang...'bang....pak jabit punye dot dot lg besau n pjg dr abg'...OMG mmg lps tu korang rasain la tendangan padu dr laki korang....

3) betul2 kan rambut
-hok ni aku xpaham...kejadah ape kan time tgh 'hot2' gitu...tetibe...'eh bang2...sat2 ayang nk betulkan sanggul ayang ni...kang terburai...xsantik plak'...mcm...wadefak ade bini/gf mcm ni...

4) jerit name ex's korang time tgh 'best'
-hahahha...yg ini lawak ade...kuang ajo pon ado...ape kes time 'sedap' g jerit name bekas kekasih/bekas suami....mmg sentap la laki korang...

5) menangis
-apekehal nye nk nangis tibe time tgh ehem2 kan...ni biasenye terjadik mase mlm pertama utk pasangan penantin baru ar...ye le...mane penah tgk original depan2 mate...horror kot...belum kene ape2 dh imagine memcm...

teringin nk duk ngan laki aku dlm bath tub mcm ni..persoalannye...muat kah....??? uWAAAAAAAA

6) muntah belahak...
- ni satu hal lagi...ni kompom kes...dh mkn buffet smpi kenyang...balik umah terase nk 'on'...tetibe lauk pauk x sempat nk hadam...dh sebuk bergonjeng....trus ter'blueeekkkk' atas katil...trus laki ko kate...'eeeeeeuuuuuuwwwww gile punye pompuan'....hahahaha...

7) kentut tanpa kawalan
-hahaha...kok ye pun korang pasangan selamber bleh berlawan kentut...kejap kang bunyik mcm org bertepuk tgn..kejap kang bunyik mcm muntah...kejap kang bunyik katak tercepit..mcm2 la kan...sile la kontrol kalau korang berniat utk  ber'ehem'...ade mase kentut can be fun...but sumtime can be so annoying...ekspeceli kite ni org pompuan...segan kot nk kentut time tgh ehem2...

8) tertidur
-apekah....tiada de rase ke...kok ye pon nantok jgn la ko tido time laki ko tgh berkerja keras...menampakkan sgt laki ko tu buat boring sgt....kalau dr awal2 rase xlarat...bgtau la pasangan...jgn main redah je...gile kuang ajo....laki ko tgh struggle...tetibe dgr bini berdengkur...silap2 tido selamanye korang tau!!!!!...wakakakaka...

9) berdoa
- iye mmg sbg org islam kite wajib berdoa dan  wajib mengerjakan solat sunat sebelum bersame suami...supaya pekerjaan kite itu nnti...kite tidak disertai oleh syaitonnnn...tp bile dh bersame tu jgn la pulak korang berdoa beria sakan....mcmkan laki korang tu monster yg bakal mencarik2 kan badan korang...mcm paranoid sgt la...

have fun je .....

10) menyanyi
-tetibe...'enjit2 semut..sape sakit naik atas'......motip tetibe perasan jd kak limah....hoiiii...kuang ajo ni...ade ke tgh laki ko struggle tu...ko bleh menyanyi..mcmkan takde perasaan...nk nyanyi pon tunggu settle la...ajak sgt la laki ko g karaoke...

11) sakit perut nk terberak
-nih bahaya...kalau yg boleh control...selamat la aksi mlm tu...yg xreti control tu...haihhh...lps terberak...selere utk bersame same sekali akan terpadam...so make sure korang bersedia okay!!!!

12) menjerit (read: mengerang) dgn kuat
-ape kes nk bgtau satu blok/satu taman/satu kampung laki ko sedap....tp kekadang xleh kontrol kan...kesimpulan...sile geget bantal...kasi kaverline la skit....wakakakakaka....ade lelaki suke dgr pasangan die menjerit..tp kebanyakan nye tak suke...takot pasangan die 'faking' je....

13) korek-korek gigi
-aku paling xsuke kalau nmpk org korek2 gigi...kalau lps mkn...geli ok...nk korek pon buat la kat umah ko ke tmpt org xnmpk ke...n kalau tgh bersame tu...xpayah la sebok nk korek gigi sume....enjoy je la aksi-aksi time tu....

14) bercakap pasal mertue/ipar duai
-motip...mengumpat pasal kluarge laki ko...xpayah nk berborak2 bleh x time bersame...enjoy the moment je la.....haihhhh

15) bergadoh pasal duit....
-hahahha...tgh2 making love tu terus teringat utang kak jenab si penjual emas dh 3 bulan tertunggak...meroyan mintak duit kat laki...pastu laki dh abiskan duit tu beli nombor ekor siang td...lantas bergadoh pasal duit di atas katil............tgk tmpt la nk berbincang pasal duit...kot...???

akhir kate....wahhhhh....hormati pasangan anda..baik dr segi perlakuan, pengucapan dan perasaan...

p/s: sile jgn cop blog aku blog lucah ek...ni just sex education utk aku share ngan korang...kalau rase blog ni sampah...pls immediately leave this blog....tengkiu...

last but no least........sile la lihat..........gambo............geli.........auwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!
_



-


-


-


-


-


-


-


-
sekali unta fadang fasirrr la....sian pulokk aku tgk hok tino tu...mcm jerit mintak tlg je........

No comments: