Friday, March 4, 2011

lucuk tu ba!!!

hahahaha...
jgn la uollsss rase mcm nk terjun bangunan ye..bile tetibe dlm mase xsmpi beberape minit dh ade entri ke-2..
bukan salah aku ok...salahkan laptop biol ni...padahal entri yg 1st tu aku nk publish pepagi td....tp laptop ni buat hal...n sumthing more important to take care 1st...aku tangguhkan smpi ke ptg...............
hahahha....kali ni aku nk cite kan pasal kes semlm la....
ye la musibah yg menimpa aku laki bini ni.....
dh dlm keadaan kelam kabut n buntu tu...aku ngan laki aku decide ke sg buloh...sbb nk settlekan hal tu kan....tp kami pulang dlm keadaan yg sggggggttttttttttttttt la...........hampa....bengang...........marah........pening.......buntu............mcm memaki dlm hati..(sbb ade hati yg perlu AKU JAGE).........heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....rase nk menjerit je kat ctu...rase nk bertukar ijo dh aku ni....kalau la.......haihhhhh....eishhh...aku bukan nk cite pasal perasaan aku time tu............aku nk cite time nk blk ke kepong blk........
time tu dh kul 10 mlm dh......laki aku drive.......so sume senyap je dlm kete...berpikir la ape nk buat esok kan.....tetibe .............
laki aku ckp...

laki: aduiiii ade cicak la plak dlm kete ni...
aku: mane...?..mane...?....mane...?

laki aku trus berenti tepi jln....trus berenti ok..........pastu aku dh nmpk dh cicak tu..rupenye btol2 depan muke aku........atas dashboard btol2 depan aku.....eeeeuuwwwwww.....aku rase dh mcm geli geleman plak....badan cicak tu dh la mcm menggerutu je...mmg nmpk cicak tu style jahat la kan...anytime je die leh lompat masok dlm baju aku kan...(imajinasi la ni....)

aku: syg...sygg....cepat la bukak pintu...(padahal aku boleh bukak sdri kan...)

dgn xbukak seat belt nye aku nk lompat kuar kete la....dh tercekik aku kat ctu......huarggghhhhh!!!....aku rase cicak tu mcm dh aim je nk lompat masok dlm baju aku........aku pun konon2 nk mintak tolong la laki aku....
rupenyeeeee...............

DIE PUN LARI KUAR DARI KETE SAMBIL KATE...........

laki: i pon geliiiiiiiiiiiiiiiiiiii..........................

hahaha...dh sume org yg lalu lalang tu usha je aku laki bini....................
gile kelaka aku tgk muke laki aku time tu........
ce korang bayangkan.........muke bengang + muke geli.............=lawak ok...........

hahahahaha......tetibe teringat si sumandak opis aku suke sakap....lucuk tu ba!!!!!

3 comments:

::.MiSS YaTie.:: said...
This comment has been removed by the author.
::.MiSS YaTie.:: said...

mimang lucuk la kamu dua laki bini nie..katawa2 sia baca ooo..hahahah

Anonymous said...

hahahhahahhaha....lawak gler....ape daa....