Friday, March 25, 2011

time garik dulu.........

mowninks uolssss....pepagi jumaat ni aku blom ade mood mau buat entri motivasi utk korang...sbb aku lebih nk buat motivasi utk diri sendiri....bukannye ape...pinggang aku nk dh la sakit gile babisssss...nk bg warning la tu...xlame lg 'bestfren' nk dtg 'melawat'...tergendala lagi sebulan la...proses nk dptkan keturunan KAMARUL BAHRIN ni....haihhh...tensiiii....bile aku tensii...blood pressure aku naik...bile blood pressure naik aku pening...bile pening...aku kene mkn obat...kene mkn obat...utk high blood pressure...ubat org tue2...heee xsuke...tue seblom waktunyeeee...so bile dlm keadaan tensi begini selalunye aku dptkan kwn baik aku yg sorang ni...en GOOGLE...die salu tlg aku time aku tensi...hahahahaha...dh mule melalot nmpknye aku...cut it out!!!..sebenarnye aku nk cite pasal time dulu2..time mude belie...time baru nk stat menggarik...time baru nk stat ngeletis....time baru mengenali antomi manusia....hahahaha...ape beza laki pompuan...ahaksss...senang cite time mule blaja menggatal la....mesti la megidamkan jantina berlawanan kan...so time ni dh mule nk suke laki camni la...camtu la....meh aku share beberape orang lelaki yg penah hadir di dalam hatiku sekaligus membuai nafsuku perasaaanku...ceittt...poodah!!!

yang pertama aku suke....ialah...si jonathan brandis...

aku suke gile ngan mamat ni dulu...mmg suke abis la...time kicik2 dulu...xde la kecik sgt pon...time tu tek sume nk tumbuh ngan jayenye dh...agaknye dlm darjah 6 ke form 1...ade cite mamat ni berlakon...cite seaquest..ala cite yg pasal dlm laut tu...mcmkan navy usa la...tp jage dalam laut...haa lebih kurang la...aku xingat sgt...sanggop berebut nk tgk cite melayu ngan mak bapak...semate2 nk tgk mamat ni...suke ngan die sbb mate die..time dulu jakun la skit bile dpt tgk mamat mate biru...ye la kwn2 lelaki kat sekolah mane ade mate biru...sume selekeh je kan...(macamkan aku cantik sgt la...)so mule nk ade imaginary boipren....hoihhh x imajin lebih2 okey...mase tu mak suci lagi.....blom ternoda pemikiran mak tau!!! suke gak ngan muke die yg tulus mulus...hahaha...tp die idop x lame...die dh passed away on 12th nov 2003...sbb die bunoh diri..dgn menggantungkan diri die di 2nd floor hallway apartment die..sbb die kate kat mak die seblom die mati tu...die xbuat yg terbaik dlm industri filem...so die xramai fan...padahal...lps die mati tu...manager die check inbox mail die...byk email dr fan die...so sbb sebenar nape die jd mcm tu hny die je yg tahu..n dh terkubur bersame jasadnyeeee....owhhh...lupe nk bgtau...sbbkan terlampau suke kat die dulu...aku abadikan name die dlm signature aku...so instead of aku gune huruf N atau L utk sain aku stat ngan huruf J...semate2 penah crush kat si jonathan brandis ni....(poyo je kan..crush ngan org putih je...tahik!!!)...huuuuuuu!!!!

yang kedua ni plak...ialah....si brian litrell (backstreet boys)


haaaa...kenape aku suke die....iyeeeeee...sbb sore die sedap....hahahha...bg aku la...dr yg lain2 tu...dulu pon mmg tgh top boyband2 ni...so dlm bsb ni aku mmg suke si brian...kalau die nyanyi tu rase mcm die nyanyi utk aku je...wakaka..perasan!!!..lg kan pulak die memiliki 'jaw' yg sgt la seksi...iyee..aku suke lelaki muke bersegi...bukan muke bersegi mcm jawe tu ye...aku suke lelaki yg nmpk tulang rahang die tu...heee suke la...nmpk mcmkan syeksi je...die ni penah kene desas desus yg mengatakan die dh nk mati sbb kene jantung berlubang ke ape ntah...tp x...sehat je smpi skang...anak die pon chomei je...'kalau u kawin ngan i..mesti anak kite lg chomei'...wah tetibe!

yang ketiga ni...ialah freddie prinze Jr...


hoiiihhh...yang ini toksah kate...kalau aku tgk cite she's all that tu skarang ni lg...utk kali yg ke-88...dh la lagu dlm cite tu best..mmg kene ngan jiwe mude remaje aku time tu...mmg la mate mamat ni mmg mencairkan jiwa aku...mate die tu mcmkan bersinar...bile part die mcm nk nanges tu air mate aku yang bergenang  dulu...hahaha...over kan...tp btol mate mamat ni mmg menggoda....haihhh...runtuh iman kalau jumpe die ni...makcik ustajah pon boleh melayang tudung nye...kalau digoda oleh beliau ni...mmg hensem...so dulu2 kalau cite yg ade je mamat ni kompom aku akan tgk...xkesah la tgk tv rtm ke..tv3 ke..astro ke..vcd lelame ke...janji ade die ni...tpkan iye dh kawin...so xmo suke iye dh...eh bile godek2 gamba die ni...sekali imbas dh mcm laki aku plak....wahhh matiela perasannnnnnnnnnnnn!!!!!

yang seterusnyeee....ialah...heath legder........


memule dulu aku xde feel langsung ngan mamat ni...(macam die ade feel ngan ko!!!)sebab mase die berlakon dlm 10 things i hate about u tu...aku xde la suke sgt...sbb die rambut kerinting..lelame lps tu aku tgk2 cite die..makin lame..makin aku suke...nk2 plak lps tgk cite the knight tale tu...aduyaiii...baru la terase mcm mamat ni gagah...bukan sahaja gagah di medan perlawanan pedang (style knight..yg duk atas kuda..pastu pegang pedang pjg..pastu cocok pasokan lawan)...bahkan macamkan hebat di medan peranjangan....huhuhu...pastu die berlakon plak dlm brokeback mountain...watak koboi...mcm terer je tgk die menunggang kuda...kalau mcm tu mesti jugak terer menunggang maknusia...wahhh....xde la tgk die kene ngan watak2 yg die lakonkan tu...smpikan teruje kalau tgk die...die ni pon idup xlame...die passed away on 22nd jan 2008..sbb overdose 6 prescription drugs...xtau la kan ape yg sebenarnye terjadi...haihh...rugi....rugi...

yang seterusnyeee...ialah...johnny depp...


mamat ni mmg femes menjadi idaman wanita..kalau korang jenis yg rajin bloghopping...korang akan jumpe la muke mamat dlm list lelaki idaman pompuan...sbb ape...sbb die ni ade daya tarikan yg tersendiri...lgkan pulak die ni..makin tua makin mengancam...kalau nk ikutkan die xde le hensem mane pon dlm lakonan pertama die dlm cite nightmare on elm street tu...tp lame kelamaan...die jadik hensem...entah la...lakonan die mmg best la...tp wajah die tu...mcmkan seswatu....haihhh...ntah la...korang tilik la sendiri...korang rase la ape yg aku rase.....nmpk x ape yg aku nmpk.....



last but not least....lelaki melayu yang aku suke...wakaka....farid kamil....

asik nk suke org putih je kan..sekali sekala kene letak org melayu...kenape aku suke die...iye aku suke die sbb die tinggi...aku suke die sbb die ni boleh la dikatakan cerah...n terus terang ek aku kate...aku xsuke lelaki muke bersih...muke jambu mcmkan si dafi tu...xnmpk maskulinnyeeee...aku suke yg ade jerawat2...sbb aku ni jenis xpakai segala kerim siang malam...aku sabun je muke aku ngan sabun ape yg ade kat umah aku...kalau ade sabun popinjey..sabun tu la yg aku lumorkan kat muke...sib baik dpt laki pon muke jerawat2...xde la aku segan nk kene beli kerim itu ini...ye la kan..kalau dpt laki mcm muke dafi tu..boleh la dibygkan berape katon kerim utk muke die dlm sebln...heee...xsuke...x jantan tau...!!!!!pastu bile tgk die belakon romentik gedik tu..nmpk die mcm tu la kat luar set....bayangan je la kan...xtau la die mcm mane sebenarnye...sbb aku xpenah kaple ngan die...tp penah la beberape kali jumpe die...kat giant shah alam....n aku terujeeee....rase nk tanggal baju je...motip...??? hahahahha....!!!!


haaaaa...kire tu la wajah2 lelaki yg penah hadir dlm hidup aku...tp dh fitrah kehidupan...ape yg kite nk selalunye x dpt...yg kite xnk tu la...yg selalu lekat...mcm yg aku dpt ni...cube korang bandingkan lelaki2 kat atas tu ngan lelaki di bawah ni...

mano persamaan nyeeee.....tp aku masih bersyukur krn TUHAN kurniakan seorg lelaki yg terbaik utk aku....ni la die lelaki yg penah hadir dlm hati aku n lekat di hati aku buat selama-lamenye....oh tetibe rase nk nangessss.........hukhukhukhukhuk!!!

p/s: i lebiu sygggg.......


No comments: