Thursday, March 10, 2011

syg isteri ditinggal-tinggalkan.....

ye uolsss....
i ditinggalkan lagi.......kali ni xlame..kejap je...tp kerap....hukhuk...maksudnye...pegi 3 hari balik duk umah sehari pegi plak lg 2 hari...balik plak 2-3 hari...pegi balik 2-3 hari lagi...balik plak...pegi lg...balik plak...pegi plak....haihhhhhh...mcm tu la aku ngan laki aku utk bulan ni....(meh aku selitkan schedule die setakat ni...)

10-12 mac: pekan, pahang
14-15 mac: kuala selangor
20-22 mac: PICC, putrajaya

org lain tgk....alaaaa...." aku kene lagi teruk dr si lydia tu...laki aku outstesen berbulan2...aku rilek je..." rilek ke ko kiah....pentipu la...ntah2 mlm2 bile tido laki xde nk berpelukan (walau panas berbahang) ko teriak sorang2 dlm bilik.....(tu mcm diri penulis je...uwaaaaaaaaaaaaaaa)
heeeeee....aku mmg rase xbest langsung kalau laki aku xde disisi aku...nk2 time tido tu...kalau die xdok rase mcm xlena diulit intan...pastu aku mesti bangun cepat...ye la bile laki aku xde...xde sape aku nk kaco...huhu...
aku tau die p keje (u better be syg....) nk carik rejeki utk kami berdue...utk mase depan....tp bile die xde tu mcm....rase kosong...ye la die kan my better half.......so bile tinggal half je...mesti rase xcomplete...wpun kalau kitorg ade kat umah sesame asik2 gadoh je...tp tu sume gadoh2 manje...mane boleh laki bini xgadoh...tu  kompom hidup dlm kepalsuan....huhuhu....
aku kalau tinggal sorang nk kuar p mane2 rase mcm xbest je...nk p window sopping ngan kwn2 ke...sorang2 ke...rase xbest la....dok teringat kat laki aku...kalau la syg aku ade...........haaa...pastu tetibe je nk bergenang airmate....kang aku nanges tgh2 org ramai tu...xke haru......
ape2 pun.....AKU DH MULE RINDU DIE.........wpun baru sat2 td die sms ngan chat fesbuk...die kate die lom gerak lg pun.....huhuhuhuhu....aku merindui...ting..tong...!!!!

suspek yg berbaju putih tu la my better half...am gonna miss him..so much....

1 comment:

Ana Lee said...

rindu...rindu aduh sayang merindu....