Friday, March 4, 2011

oh...dugaan lagi.........

hello uolssss...
ketika aku menulis entri ni...aku sedang berada di rumah...
berbekalkan broadband dh nk smpi limit (lembab nauzubillah) n laptop yg spec mcm hareeeemmm...aku truskan juga semangat berblogging..........
bukan aku malas nk g keje...(walau jauh di lubuk hati mmg malas nk mati g keje)...tp semlm aku ngan laki aku telah ditimpa musibah...bile jd mende2 ni sume trus meruntuhkan semangat aku utk sengaja2 nk amik EL tau.......
blk dr opis kami telah dikejutkan dgn satu panggilan hangit...yg membuatkan aku hangat nk poket laki aku...hangussss............haihhh...ape dia...??? biar la kami saje yg mengetahuinyee...........
semlm mmg aku ngan laki aku buntu sgt.......bukan melibatkan sejumlah wang skit...byk gile...bg org2 yg berpendapatan rendah spt kami laki bini ni la kan...baru la aku ngan laki aku nk stat menyimpan blk...afta kawin...asik terbantut je...bln lps terbantut sbb kete kesygan ku buat hal...melayang sejumlah wang...bulan ni pon kene lg...
hermmm....time2 susah mcm ni....mmg xde sesape la yg nk tlg...even la adik beradik kan....mmg kene harung berdue la ni....kene harung lagiiiiiiiii......
aku xtau la mcm mane afta kejadian ni....aku ni jenis pendendam...jenis simpan dlm2...one day....IF...org2 yg berkenaan ni tetibe susah...xde duit...xkan aku benarkan duit kami berdue ke tgn org2 tu...lantak la...wpun nk pinjam sekejap...skim pinjam ari ni esok byr pon...jgn la mengharap...AKU SEORANG YANG HATI KERING....setakat ni aku boleh bersabar (sabar la sgt kan...kalau dh kuar entri ni...)....
owh......bile la kitorg nk dpt kuaters ni...dh xsanggop nk duk cni.....biar la duk kat kuaters...n tolak gaji ke ape...janji itu umah aku...aku punye RULE.....aku yg decide everything...........
semoga aku ngan laki aku tabah menghadapi hari ni dan juga hari2 akan dtg....

psst....sedih mak tau....tgk duit tu terbang pergi......punah harapan mak nk jadik shopping queen bulan ni.......uhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

Anonymous said...

adat la tu bile dh berumah tangga.....mcm2 masalah melanda.....susah senang mmg berdua je la....