Wednesday, March 16, 2011

kalau dh bangsa BANGSAT tu..mmg BANGSAT la...

monink uolsss....
haaaaa..kan pg2 lg aku nk mengarot dan mencarot...ni sume pasal kejadian2 yg berlaku semlm...time balik keje......aku rase mcm mencabar sgt la perjalanan dari shah alam ke kepong semlm....TENSIIII mak uolsss!!! hnssfff...hnsssffff...hnsssfff...sat2 aku nk amik nafas blk...................
mcm ni citenye....semlm adalah hari kedua yg aku balik keje dlm keadaan ujan lebat gileeee...sehingga membataskan penglihatan aku....so kalau org yg berhemah dijalanraya dan sayang akan dirinya dan keluarganya..aku pon memandu la dgn kadar yg sgt berhati2...i mean...kelajuan yg sepatotnye ketika berada dlm keadaan ujan lebat...so memandu dgn kelajuan 60-80 km/j mengikut kawasan yg aku rase patot aku laju n perlahan.......smpi la...nk smpi kat susur keluar ke subang hway NKVE..ade satu treler....driver die berbangsa K****G.....ade ke die cucuk angin kete aku dlm keadaan hujan lebat..jalanraya basah...kete byk..pastu slow plak...ye la kan ujan lebat...time tu aku duk lane tgh...mase die dh dekat ngan kete aku die tukar ke lane paling kiri sbb situ mmg clear n mmg utk kenderaan berat pon kan...boleh die HON aku...aku pon ckp la..apsal plak die nk HON aku..salah ke aku nk brek ..sbb kete dpn pon dh brek..aku pon dgn darah mendidih n berlagak samseng nye aku HON la balik...pastu die bengang...die pulas stereng die kearah kete aku...mcm sengaja nk langgar aku la kan..mmg mcm sengaja nk menyebabkan eksiden la....sib baik ade kete dpn aku so die xbleh nk masok dpn aku kalau x kompom aku langgar blakang treler die...agaknye mcm tu la kot...eksiden kete langgar blakang lori la...lori x sempat elak kete la...mmg time tu takut la jugak...nauzubillahiminzalik...mmg B**I la kan...dh la bangsa K*****G...tp aku mmg puas hati la dpt HON die blk...sbb...mmg kuang ajar la kan...tau la ko bwk treler n lg besar dr kete aku tu...lg pulak...treler kampeni ko..ko buat je sesuke hati ko kan....mesti korang kate yg aku layan apsal kan...sbb aku mmg tgh hangin time tu...buat nye die xsempat brek...xnaya aku...owh no plat lori tu WCB 8165...kaler merah...kalau sesape yg keje JPJ ke keje polis terafik ke...tlg la charge treler ni..krn memandu scr merbahaya...pd pukul 5++ ..15 mac 2011....tu baru ngan aku...ngan org lain mcm mane plak kan...heee...pls ek jgn terase kpd sesape yg ahlil keluarge die yg bawak lori2 beso mcm ni...
haa treler beso tara ni la...

treler tu kaler merah mcm ni...kepala diep pon merah..pemandu itam sbb K*****G

ni la yg akan berlaku (or worse) kalau kite sume kasik muke kat drebar treler yg kuang aja....
pastu dh smpi nk smpi area umah aku tu...ade plak mat rempit mane nk kasi panas aku lagi...mase aku nk lalu kat corner tu die pun sebok nyelit kat kete aku..pastu die HON2 aku...mcmkan aku dh nk langgar die la kan...dh la HON die dh mcm serak2 bunyiknyeee...aku pon bengang la...ikut ati nk je langgar mamat tu kan...sekali aku toleh tgk die dok tersengih2..rupenye kawan laki aku daa..saje nk melawak la tu kononnyeee...X LAWAK ok...aku dh la tgh tension ngan treler bangang tu...die buat plak lawak hampess mcm tu...HAISHHHH!!!
pastu penderitaan aku xabis kat ctu ye...mlmnye time nk p pickup laki aku blk dr otstesen...ade plak lahabau mane yg buat double parking n tarik henbrek kat blakang kete aku...padahal parking lot byk lg yg kosong...yg ko pegi parking blakang kete aku ape hal....mmg kesiyal sunggoh la...ape kejadah la baru kul 8 ko g buat double parking n ko tarik henbrek...ko x de otak ke...??? buatnye aku nk terberanak time tu...x pasal2 aku terberanak kat ctu jugak n xpasal2 aku kene letak name anak aku AMAN PURI BIN KAMARUL BAHRIN....GILE!!!! aku HON la bagai nk gile kat bwh tu...sape yg tgh meneran berak pon boleh kensel tau....mmg tekan HON mcm dh nk terkopak HON tu dr stereng kete aku...pastu dtg la si empunye kete tu...trus aku bg satu jelingan tajam...kalau die tenung mau terbako die kat ctu...sbb kan nk cepat amik laki aku...aku reverse tanpa pandang cermin belakang n trus tekan minyak sesuke aku...nk tunjuk protes la kan...woiiii tlg la pk org lain...pk sedap ko je......so semlm mmg sume org berperangai SIYALLLLLL ketika dijalanraya........itu je carotan aku utk hari ni...moga hari ni lebih baik dr semlm....harapan.........

p/s: dh la semlm ujan mmg lebat menggila...tpon laki aku kat kuala selangor x berangkat...lg la menambah amarah aku ok..ye la aku ni cepat risau..dh la laki aku buat keje kat tgh padang..haihhh.mcm2 yg bermain difikiran aku time tu..sib baik sume selamat....

No comments: