Monday, March 21, 2011

misi menemani........

hola uolsss..
semlm adalah hari penat aku...lg penat dr aku mengemas umah yg sebesar kangkang aku ni...eh...!! hahaha...iyeee...semlm aku xkemas bilik...tp bilik aku idak la rupe tongkang pecah ye puan2...just nice utk ehem2x.......hihihihi..........


eh samb cite...semlm seawal pg (pukul 7am...adalah awal ye utk hari ahad) aku ngan laki aku dh bertolak ke kem wardieburn...bukan nk pegi berkawad ye...aku teman laki aku p pasang PA system kat sane....dh la smpi lewat...kan...pendekar mustar pon dh calling2...sib baik dh nk smpi........hehhee...sesmpi je kat kem wardieburn...laki aku parking kete ala kadar die pon berlari2 la p stat buat keje...hehehehe...aku pon lenggang lenggok mak limah g la menyusul...duk kat tmpt audience..tgk la askar wataniah berkawad...padahal xde la panas mane kan...ade gak la 3 org askar sukarelawan tu tumbang....hukhukhuk....ape da...??? owh ade jugak askar sebenar yg peramah...memule aku ingatkan die doc...sekali....unit semboyan da...beria2 aku ckp kat laki aku askar tu doktor... yg si askar tu plak ingat aku camerawomen..kejadah apenye...aku pakai hp nokia je snap pic ni kak oiiii....cissss!!!so aku pon snap2 la pic...heee gambo cam hampeh sbb pakai camera hp 2 megapiksel ye...camera digital aku adik aku pinjam...kureng la nk bercamwhore.....



pastu dh siap keje kat kem wardeiburn....balik umah...konon2 nk jd bini mithali la kan...pergi la singgah giant batu caves..beli ikan..sotong..petola...sume...konon nk msk la kan...sekali smpi umah tgk2 jam mcm dh xsempat nk msk kan...sekaliiiiii...tadaaaaaa!!! mak mertue aku dh masak...meehun sup....wakaka....mcm mane la menantu x gemuk kan...hahahaha...pastu dh mkn2...mandi2 skit....gerak plak ke putrajaya...tmpt kedua laki aku kene setup PA system...kat PICC...so on da way ke sane (kitorg ikut hway MEX tu..) punye le jem...tenssiiii...sbb ujan lebat gile...laki aku dh cuak dh...katenye mls nk dgr otai  keje same ngan die  tu bebel...sbb asik smpi lmbt kan...so nk buat mcm mane..??? dh ujan lbt..xkan nk bwk lelaju kan...dh tensi2 tu...smpi jugak la kat PICC...
haaa...x tipu kan....jem sbb ujan lebat...bukan sengaje nk dtg lmbt........


so layan2 la laki aku keje kat ctu plak...aduyaiii...sian nye aku tgk laki aku keje...stret woiii...dr isnin smpi ahad..bangla pon tau rest tau...tp aku try to be understanding...sbb tu la aku ikut die p keje semlm...biar la aku pon rase penatnyee..keje mcm laki aku...takkan aku nk rase duit die je kan...mmg PENAT woiii...physically and mentally...sementelahan plak kalau dpt collegue yg xbest..lg la penat.......tp aku puas hati la...teman bukan sebarang teman tau...teman g kem...balik singgah giant...selain beli lauk ikut tekak aku...dpt plak beli mende sampingan lain...ptg plak g PICC dpt mkn nasi kandar lazat...n menDAPAT kasih sayang yang XTERHINGGA plak di mlm hari....wakakakaka.....hehehe...jgn tuduh aku miang okkkkk...!!!sebenarnye aku mmg nk teman die...sbb nk rase kesusahan tu bersame...ye la atleast aku boleh faham kesusahan dan kepenatan die kan....so esok2 bile die blk umah..aku xde la nk membebel xtentu arah kan...sbb aku dh tau betape la penatnye keje mcm die tu...ape x penatnye...keje angkat speaker besar gajah...bukan setakat angkat siap junjung...haihhh..aku seriau je semlm tgk...kalau la mende alah tu hempok laki aku....heeee...xnk pikir...nauzubillihiminzalik....YA ALLAH mintak dijauhkan sebarang kecelakaan drpd suamiku YA ALLAH.........owh tgh2 aku tulis entri ni...aku tpon laki aku...saje la menggedik...tetibe teringat kat satu insiden kat PICC...di mane...sedang aku setia menunggu laki aku buat keje...masok la satu makcik...aku rase 1 of the organizer la dr satu jabatan kerajaan...time die masok je....trus semerbak bau...bukan bau wangi ye...bau ACHEMMMM!!!!yucksss...mcm mane die tido ngan laki die tu..ke same2 ACHEMMMM!!!!....saat aku terbau tu....aku dok bayangkan....bulu ketiak die mesti serabut2....eeeeeiiiyeeeekkk!!!! tolong la okey..pakai deodren...shave la skit....ni muke ko lawa...baju ko cantik...seliper ko bling2..henbeg ko mahal...ketiak ko....MASAM....ape la....???eh...termelalot plak dr subjek asal....
haaaa...tu je la yg aku nk cite pasal teman laki aku time die keje...n maybe i will do it more often since my husband also enjoy i'm sitting next to him while he's working...tp tgk tmpt, keadaan, n time la....xnk la...kerap...nnti kene cop QC (queen control) plak....kan syg....???? sekali sekala kene bg u chance kan...???



haa...yg tgh menonggeng kat atas tu laki aku..mende alah speaker tu la yg nk kene angkat....sian iye kan...??

p/s: nk tambah skit pasal makcik td...xberape lame lps makcik tu masok kat dlm dewan tu...masok plak lg 2-3 org jantan...pon sepesen je ACHEMMMM nye...ape dieorg ni pakai perfume bau ketiak ke...i'm wondering.....hermmmm...????......eeeeuuuuwwwwww!!!!

2 comments:

ayang_shieda said...

da sampai putrajaya..tak reti2 nak tpon aku kan...blh gak jimba2 berdua...

mrsJoHn said...

hakhak...bukan xnak tpon ko...nnti ar..kiteorg dh duk sane...kite kuar g jln kat tmn same2 ek....uwaaaa...bile la aku nk dpt masok kuaters ni....TEKANAN!!!!!!!