Thursday, March 24, 2011

entri marah bos laki!!!

hola uolsss...harap maaf ye...semlm aku dh menghampakan korang sbb semlm xupdate blog....wakakaka...korang kesah ke....???? semlm aku coti ye...coti sakit...sakit ape....toksah le tau...kang berjangkit susah plak korang nnti....semlm bebdk yg baru2 berumo 18 tahun amik result SPM...ade gak yg blom berumor 18 tahun...kene gak amik result SPM dieorg...molek ke dop...aku ucapkan tahniah sbb korang sume akan melangkah ke satu lg alam baru...sama ada alam universiti/kolej mahupun alam pekerjaan...alam pengangguran..makan, pakai, topap, spender, coli, ape2 je la keperluan yang mak bapak korang tanggung...aku x ucapkan tahniah....aku ucapkan takziah sbb lg 3 jemaat kompom korang GOAL!!..nyusahkan org je...kecik2 x nk mampo*...dh abis SPM susahkan mak bapak....hakhakhakhak...kepada kazen2 aku yg dpt result cemerlang...kalau ade rejeki ko syidah...ade la tu...kaklong belikan ko minyak gamat je la..mase kaklong p langkawi ni...leh ko sapu2 ubat tu time ko samb belaja nanti....hahahahha...prektikal kan hadiah tu....hoiiii dh mcm karangan ucapan plak ye dok...??

berbalik kpd topik entri kali ni....memule td xtahu nk buat entri pasai ape...??sbb tgh blur....tetibe xlame lps blur tu laki aku anto msg...katenye...nk kene g outstesen ke johor...daerah muar kot....alahai....dh la ptg ni byk planning...nk p repair hp...nk p NSK...nk p uptown cari DVD...nk p beli pewangi bilik...nk p usha kasot nk g langkawi...haihhh...nk p pekene char juey tiaw titiwangsa....semuanye terbantut le nmpknye...ape ke mengong la bos2 ko tu syg oiii...org p opis sehelai sepinggang...tetibe je nk p outstesen...punah la tanggungjawab aku sbg isteri...siap2 kan beg laki aku p outstesen....heee xsuke la....wpun kalau aku masokkan baju2 die dlm beg...pastu laki aku  kuarkan balik separuh baju yg aku masokkan kan tu...aku ttp suke buat...(biase la kalau org pompuan yg kemas beg..nk pegi otstesen 2 hari pon...aku sumbat baju stok 2 minggu punye...)

tp nk buat mcm mane...time laki aku interbiu dulu..panel tu ade tny laki aku..'awak boleh ikut arahan org atasan x ?'...mmg la boleh kan...tp kalau dh arahan merapu mcm ni...heeee...tensen aku...eh bini plak yg tensen....gilo!!!.selalunye....sebelom die p otstesen...mesti kiteorg bercinta2 dulu...tido pelok2 sakan...kissing2 n so on........ ( xyah la cite detail kan...kang geli plak korang bace...xpasal2 aku kene cop 'pervert blogger')...ni kalau pegi ari ni...sat2 lg...x ke lari dr rutin tu...kang sape yg meroyannnn...aku jugak!!!!

ni sume salah bos ko...planning ntah ape2...kejap pegi esok...kejap pegi arini....ape da...??? sesuke ke...pikir x masalah pekerja....yg dtg naik komuter ke...yg dtg bini anto ke...pastu bini pon keje jauh...kat shah alam ni...dh menyusahkan pekerja cemerlang (read:kalah bangla) mcm laki aku tu...gigih plak pinjam moto kwn yg duk putrajaya...nk p amik baju kat kepong...yg kawan die duk di putrajaya tu pun x amik baju lg...dh bergilir2 nk p amik baju....xke gile tu....ape ke salahnye kalau pegi esok je..ikut plan awal....kalau ye pon nk p ari ni...awat nye la xbgtau semlm....bukan je nyusahkan pekerja die...nyusahkan jugak hati bini pekerja terbabit...ni dok pikir mcm mane la aku nk kuar dr opis ni...n p kl...amik laki aku...n anto balik laki aku p opis...pastu blk pulak ke opis sdr....haihhh...mmg xbleh la...sbb member2 kat opis ni pon mcm la fundek..!! mintak tlg kaverline...sume kecut tetek...mencik aku....!!!

so mcm mane aku nk buat ni...buat bodo je...mmg bukan perangai aku la...kalau ikut kekeringan hati aku...aku zassss je ke kl ni...tp kang kene marah plak ngan laki aku...laki aku xredha...berdosa plak...xpasal2 name duk dlm list ahlil neraka jahanam...aku duk je kat opis..smbil laki aku plak...susah payah seorg diri...aku plak nangis dlm hati....huhuhu...heeee...tensennnn...kesian laki aku....ko saba ye syg....ade hikmahnye ni...(sambil2 urut buah dada...utk sedapkan hati sdr...) seblom mengakhiri entri ni...meh layan gambo pekerja cemerlang mengalahkan bangla dengan bininye yg susah hati.....

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-
korang tgk...muke laki aku....mcm seronok je nk tinggalkan aku...tgk muke aku...terserlahkan kesedihan ditinggalkan laki....huhuhuhu!!!

p/s: syg u ijinkan i pickup u kat muar ye...dh alang2 i balik rembau...dr rembau dekat je muar tu...bleh ek...bleh ek...bleh ek...????

No comments: