Thursday, March 3, 2011

tu bukan kipas...dh tahap ekon dh tu...

hola...uolssss...entri ke-2 dlm hari ni......
sbb nye aku tgh bengang....ngan sorang hamba ALLAH ni...
tlg la...ape speSIAL nye minah tu berbanding org lain....buat keje...xde la mantop pon...
menggelabah semcm....suruh buat keje skit...ngadu mcm keje bertimbun sgt...padahal melepak je lebih...buat keje nye skit je...
haihhh...tp org lain tgk die mcm bagus.....silap2 dpt APC xlame lg...bukan la aku pendengki...aku xkesah pon die nk naik pangkat ka...nk dpt anugerah pekerja cemerlang terbilang ka...nk dpt naik gaji menegak ke melintang patah..membujur lalu ke...aku xkesah....kalau itu rejeki die...tp perangai die meng'ekon' pihak atasan tu...menyebabkan ramai yg xpuas hati....kalau mmg die keje mmg 1st class...two thumbs up...xpayah nk kipas2 bos ni...aku xkesah la...malah berbangga ade rakan yg terbaik mcm die...ikut care die keje kan...tp ni....org yg pandai kipas bos ni la...yg ade harapan naik pangkat mencanak2...haihhh.... donia2....

p/s:kalau ade yg terase (sape yg mkn cili die yg rase pedasnyee)...jgn amik hati arr...ini luahan hati seorg yg xpuas hati n rase tertindas...

No comments: